Doğru Düşünceyle Fikir Olarak Aydınlanarak Yanlış Düşüncelerden Arınmak Üzere

Onlar insanlığa ayrı ayrı din getirmediler insanlar dinin aslından ayrıldılar onlar dinin aslını yeniden tazeleyerek getirdiler

Allah sözü değişmez bir kanun olarak tüm insanlığa eşittir aynı anlamdadır kuranda adı gecen sıfatların hepsi insanlık tarihinin başlangıcından bitimine kadar manada vardır misal olarak cenabı hak Nuh As.  gemi verdik diyor ise tüm insanlığın gemisidir yanı Nuh As.  gemisi insanlık tarhının tamamında vardır  bunların varlığı şekil aleminde değil fıtratı fikir aleminde manada vardırlar

Firavunlar ve resul isimlerinin manasındaki anlamlar yanı insanlık tarihinin başından sonuna kadar firavunlar ve Musa ve Muhammed ile beraber bütün resul sıfatları süreklidir o söylemler hakkı ve batılı tanımlayan sıfatlardır yanlışa tabı olmak firavunluktur doğruya doğru tabı olmak Musa ve Muhammed tüm resuller sıfatındaki vasıtasıyla Allah’a yükselmektir.

Allaha tabı olmaktır kuranda adı gecen resul isimleri birer insan ismi değil tüm insanlığa veriler sıfat isimleridir cenabı Allah kuranı Muhammet ismiyle vahiy etmiştir

Muhammet diye bir insana değil, de Muhammed ismiyle bütün insanlığa bir insan vasıtasıyla vahiy eylemiştir o insanın şekil ismi Muhammet değil fıtrat ismi Muhammed’dir Muhammed tüm resul isimlerinin tamamıdır.

Muhammed’e tabı olmak kurana tabı olmaktır kurana tabı olmak tüm resul sıfatlarında hayat nizamı olarak yaşamak ve yaşatma mücadelesinde vermektir.

 Cenabı Allah, in varlığına inanmak Allah’a inanmak Allah’a inandım demek için yeterli değildir.

 Allah’a iki sıfatta inanılır mümin sıfatıyla birde kâfir sıfatıyla müminler ilahi emirleri hayat nizamı yaşamak ve yaşatma mücadelesi verenlerdir,

Kâfirler ise Allah’ın emirlerini yaşamak veya yaşatmak gibi bir sıkıntıları yoktur onlar sadece dünya hayatının hesabını yaparlar işte doğuş ve aydınlık partisinin İslam anlayışında tüm insanlığı tek ilahi din sancağı altında birliktelik oluşturma mücadelesinde dünya barışını temin edebilecek tek düşünce partisidir.

Biz düşüncemizi anlatabilmek gayretindeyiz,

 tüm insanlığın bizi anlaması gerektiği kanaatindeyiz anlaması gerektiği  düşünüyoruz

bu düşünce öylece yana atılamaz kuranın manaya doğru yorumu tüm insanlığın Allah katından uyarılması demektir bu uyarıyı dikkate almanın, da almamanın, da bir bedeli vardır her iki bedelde sonsuzdur aklı selim düşünerek bizi takıp etmek gerekir bizi mutlaka ve mutlaka anlamak gereklidir.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*