Hz İsa İle Zuhurunda Kuranı Anlamak

 Düşüncenin doğuş ve aydınlığında aklını mantıklı kullanarak düşünenler için hakkı batıldan ayıran ayrıt eden Dünyada varlığı sürdürülen çelişkili din anlayışlarını dinler içi mezhep anlayışlarını kuranın manaya doğru yorumunun tahakkukunda tek ilahi din anlayışında bütünleştirecek Düşünceye mensup Hilafet düşüncesi yeniden fikren doğmuştur.

 Tüm insanlığın hilafet düşüncesinin hükmünde dünya barışının temini maksadıyla zülüm üzerine kurulu dünya karanlık zihniyet yönetim anlayışını sonlandırmak gayesini ilahi görevi ahdederek. Düşüncelerimizi kalp dilindeki inancımızı yüzde yüz açık sözlü İslami tebliğ olarak sunumunda, kuranın hükmü Allah, in üstünlüğüne uymak dünya yönetiminde uygulamak için tüm insanlık adına hepimize elzem olduğunu gereği üzerinden İslami tebliğ partisi olarak dünya yönetiminin Allah in üstünlüğündeki kuranın hükmüne bağlanması üzerine

KURDUĞUMUZ DOĞUŞ VE AYDINLIK PARTİSİNİN ÖNCÜLÜĞÜNDE birlik oluşturmak maksadıyla, Öncelikli Türkiye’de İl ve ilçelerde teşkilatlanması, tüm halkımızın katılım ve katkı sağlanması gereğinde, İslam hukuku ilahi adaleti dünyaya egemen kılmak amacındaki fikrimizi akıl mantık dilinden izah edeceğiz. Aklıselim düşünenler için anlamayan olmaz, Fakat anlamak istemeyenlerinde kendi kanaatidir.

HÜKÜMSÜZ İSLAM YOK HÜKMÜNDEDİR

 Kuranın şekli var mana olarak dünyada hükmü yok kuran manadan doğru yorumundan kuranı mana olarak anlamaktan insanlar uzaklaşarak çelişkiye düşünce bir arabanın motorunun veya diğer aksamlarının yıpranarak yürümez hale gelerek bir kenara itilerek park halinde tutulması konumu gibi, Şu an dünyada var olan din anlayışları hiçbiri İslam dininin temsilden uzaktırlar, İslam dini adına uydurulmuş din anlayışlarıdır.

İslam dininin hükmünde zülüm kesinlikle yoktur, zülüm dünyanın tamamında varsa ki her yerde var bunu İslam olarak tanımlamak Allah’a noksanlık isnat olur noksanlık Allah’ta değil Allah her şeyi hakkıyla bilendir. Noksanlık kuranı anlamayan din adına din uyduran din karşıtlarındadır onu anlamaktan uzak insanlıktadır hepimizdedir. Düşünki şekil mabetlerinde Allah’a ibadet ettiğini sanan insanlar cenabı hakkın bizim ibadetimize ihtiyacı yoktur.

 Fakat bizim cenabı hakkın ilahi adaletine onun hükmüne tüm insanlığın ihtiyacı vardır dünyada mağdur olarak hakları hukukları canları malları namusları zalimlerce talan edilen insanlığın kendilerinin kurtarılışına kurtuluşuna vesile olacak ilahi adaleti egemen kılacak bir insan topluluğuna ihtiyacı vardır. İşte ilahi adaleti dünyaya egemen kılmak üzere kuranın batını manaya doğru yorumunun tahakkuk ederek sunulduğu elde çalışmayan bir arabanın motorunun ve diğer aksamlarının yeniden sıfır kilometre haline dönüşümü benzerinde olduğu gibi düşüncenin sunuluşunun tahakkuk ettiği elde birlik oluşturmak üzerine Allah’a ibadet Allah’a itaat ederek dünyada fitneye mühlet vermemektir.

Fitne hakkı batıla katarak insanlığı yanıltarak aldatmaktadır ki İslam dinin hükümranlığını yeniden hüküm makamına getirme mücadelesinde birlik olarak vereceğimiz mücadelenin kendisi Allaha secde ederek İslam in, Allah’a itaatin ta kendisidir

 Dini ilahi kuralları sembolize ederek insanlığı İslam dininin hükümdarlığından uzaklaştıranlara uymayarak gafletten uyanalım. Bunun için kuranda tövbe suresi ayet 107 ve 108 inci ayetlerin mealindeki manası şekiller üzerinden kurulan mescitlerin şekiller üzerinden insanlığı yanıltarak aldatıcıdır. Manadan takva üzerine gerçeğinden ilahı adaleti yaşamak yaşatmak üzerine Allah’a ortak koşmadan ilahi hükümlere uymak uygulamaktır.

 Manada insanlık doğruluk sıfatlarında tek bir ümmet tek bir millet olabilirler. Ancak şekil mabetlerinde asla birlik olamaz insanlık tarihinde şekil mabetlerinin tümü insanlığı ilahı dinin hükümranlığında alıkoyarak insanları Allah’ın dini budur şekline toplulukları aldatarak yanıltarak peşlerine takmak üzerine tezgâhlanmıştır olduğu gerçeğindeki ilgili ayetten anlayalım.

 tevbe suresinde ayet 107 ve 108 ki ayetleri güzel akıl ederek düşünelim.            Bir de zararlı faaliyetlerde bulunmak, küfre yardım etmek, mü’minler arasına ayrılık sokmak için ve öteden beri Allah ve Resûlüne karşı savaşanlara üs olsun diye bir mescit yapanlar vardır. Bunlar, “Bizim iyilikten başka hiçbir kastımız yok” diye de mutlaka yemin ederler. Ama Allah şâhitlik eder ki bunlar mutlaka yalancıdırlar. Ebediyyen orada namaz kılma (ikâme etme). İlk günden takva üzerine tesis edilen (kurulan) mescit, orada namaz kılmak için elbette daha lâyıktır. Orada temizlenmeyi (kalbini temizlemeyi, arınmayı) seven adamlar vardır. Ve Allah, temizlenmiş (arınmış) olanları sever

İşte cenabı hakkın kuran vasıtasıyla tanımlaması aklını kullananlar için şekil mescitleri İnsanlığı yanıltarak işte Allah’ın emrettiği din budur şeklinde firavunlar dünya menfaatini ilke edinenlerin kurmuş oldukları bir tuzaktır. Gaye insanlığı kuranın hükümranlığından ilahi adaletin dünya yönetiminin Egemen lığının ilahı din olduğu inancından uzaklaştırmanın yolunu işte Allah’ın dini budur aldatmacası kuranı şekilden oku manadan beyhude kopuk bir anlayış.

Firavunlar zihniyetinin İnsanlığın dünya yönetimini kuranın hükmünü kabul görmeden kendilerince uydurdukları düşünceleri kanun olarak düzenlediği yönetim anlayışlarına itaat ederek onları Allah’a ortak koşmak şu anki dünya yönetim anlayışı bu şekildedir. Bu şekli kabul etmek onları Allah’a ortak koşmaktır Bu vesile şirke düşmektir.

Dünyada İslami temsilen siyasi mücadele veren toplulukların birlik oluşturacağı el kuranın batını manaya doğru yorumunun tahakkuk ederek sunulduğu eldeki doğuş ve aydınlık partisidir. Kuranın batını manaya doğru yorumunun tahakkuku cenabı hakkın müminlere mana olarak uzanan yardım elidir bu elde birlik olmak aklını mantık üzerinden yürüterek kullananlar için Allah’a manadan sarılmaktır.

Dünyanın tüm ülkelerinde sözde uygulanan insan düzmecesi sözde bir adalet vardır ancak o adaletler kimin adaletidir? Adalet doğrunun uygulanışıdır her hesabın sonunda doğru bir olduğuna göre kuranda bize doğru yolu tanımlayan rehber olduğuna göre kuranın doğruluğu rivayet üzerinden değil akıl mantık üzerinden ayetten manaya doğru yorumunun tahakkuk ettiği eldedir.

 İlahi Adaletin uygulandığı dünyada zülüm olmaz Gerçek adalet cenabı hakkın insanlara kuran vasıtasıyla kuranın manaya doğru yorumunun tahakkukunda sunulan adalet anlayışıdır. O anlayışta şu an dünyanın hiçbir ülkesinde uygulaması yoktur olduğu aklın gördüğü gerçektir

Kuranda tanımlanan sıfatlar tüm insanlık üzerine eşittir aynı anlamdadır. Kuranda tanımlanan tüm isimler sıfat ismidir kişilerin ismi değildir. Resuller ve firavunlar onlara verilen her olgu tüm insanlık üzerine eşittir olarak manada evrensel olarak insanlık tarihinin yaşam alanında batın olarak vardır.

 Kuran her misalden türlü türlü insanlığın manadaki konumunu sunar misallerden bir örnek olarak bizim verelim Nuh’un gemisi tüm insanlığın gemisidir kurana mana olarak iman edenler manadan Nuh’un gemisine binenlerdir. Kuranda adı gecen tüm resuller sıfat olarak insanlığın peygamberidir, bir resulün Allah katından tayın olunuşu tüm resullerle beraber aynı sıfatları mana olarak içermektedir.  Kuranda tanımlanan tüm olgular batın olarak mana olarak insanlığın fıtratındaki olgunun beraberindedir bir resulün tahakkuku tüm Resullerin Allah katından batın olarak mana olarak tahakkukudur sıfat olarak sunulur. Resul isimleri Allah katından kişi ismi değil sıfat ismidir. O isimler bir kişiye değil iman eden tüm kişilere verilen batını isimlerdir.

 İşte kuranı bu sıfatlar üzerinden yorumlayarak anlamak kuranı mana olarak anlamaktır. Dünyada İslam adına mücadele veren tüm insanlığın birlik oluşturacağı el kuranın manaya doğru yorumunun tahakkuk ettiği eldir, Bunu aklıselim düşünenler anlar. İnsanların özgürlükleri Allah katından tayın edildiği kadardır

Sinirsiz özgürlükler dünyaya zülüm getirir onları koruyan insan düzmece kanunları bir serserinin elindeki suç aletine benzer, güçlü gücü kadar haklı Olur ki şu an dünya yönetiminin konumu böyledir özgürlüklerin siniri olmalıdır o sınırı cenabı hak kuranda bize tanımlamıştır. Aksını düşünen Allahtan üstünüm anlamına gelir bizler kuranı anlamaktan aciz olarak özgürlüklere sinir tayın edemeyiz işte dünyanın hali ortada

Ancak Şuan ki dünya yönetim anlayışı keyfiyet üzerinden firavunlar zihniyetinin karanlık yanlış düşüncesinin ilahlık davası konumudur ki; Kuranda firavun kavmine ben ilahim dedi, bu sesleniş şekil üzerinden değil, insanlığın fıtratındaki manadan Anlam üzerinde ki Halini cenabı hakkın kuran vasıtasıyla bize bildirmesidir.

 Allah’ın emirlerine mana olarak inanan tüm insanlık cenabı hakkın üstünlüğüne kuranın manasındaki hükmüne uymak uygulamak zorundadır.

Fakat Allah, in üstünlüğünü kabul etmeyen firavunlar zihniyetinin mensupları şu an dünyanın yönetim anlayışında, Allah’a üstünlük taslaması anlamındaki toplumlara uyanlara, uymayarak onları ilah edinmemek, Allah’a eş tutarak biat ederek ortak koşmamak, Allah’a ortak koşanlarla beraber onların peşinden koşmamak için, kuranın manasının tahakkuk ettiği elde birlik olarak çıkış zemininde ittifak ederek, tüm insanlığı fikren uyarmak uyandırmak aydınlatmak mücadelesinde bulunmamız üzerinde İslami tebliğ olarak mücadele üzerinde olmalıyız.

Kuran bize tarihteki olayları değil manadaki olguları anlatan bir rehberdir kuran tarih kitabı değil batın kitabi mana kitabi bize manayı anlamı ifade eden bir rehberdir kuranın tarihe yorumu masal yaşanmamış olayların yaşanmış gibi algılanması maddenin manaya benzer verilişinde manaya doğru yorumunun misali insanlığa yaşam şekilden örnektir ve Tüm insanlık ayni anlam üzerinedir.

Kuran manadan insanlığın iki sıfat üzerinden hakkı ve batılı olan fıtratını anlatır İyi düşünelim ki cenabı hak kuranda dünya yönetiminin hükmün Allah’a ait olduğunu vurgular, sende kimin hükmünü kabul edersen onu ilah edindiğini bilesin. Allah, in hükmünü üstün kabul edersen Allah’a tabı olursun, Allah adına kuranla mutabık olmayan çelişen insani hükümleri üstün kabul ederek onlara biat itaat eder onları ilah edinirsin hüküm yaratan Allah’ındır.

Şu an dünya yönetiminde Cenabıhak kanunları kuralları hükümran kabul edilmeyerek firavun zihniyetli dünya yöneticileri kendi uydurdukları hükümleri yasalaştırarak Kanunlaştırarak dünya yönetimini şekillendirmektedirler gerçeği ortadadır Bu yönetim şeklinde cenabı hakkın haram dediklerine helal ruhsatı verilmektedir.

 Zinaya kadın pazarlayan mahallere içkiye faize buna benzer diğerlerine cenabı hakkı aşarak ruhsat veren kendilerini mana ve anlam olarak ilah sıfatına koyarak dünya yönetimini şekillendirmekte buna mukabil zulmü kabul görmek istemeyen insanlık üzerine katliam düzenlenmektedir ki;  İşte bu anlayışa mensup dünya yönetim liderlerine biat itaat ederek onları mana anlamında ilah edinerek Allah’a ortak koşmak konumunda olduğumuz aklın gördüğü gerçektir.

 Bu bilgiye istinaden Bu duruma seyirci kalarak bu firavunlar taraftarı olarak onları ilah edinen onlara itaat ederek onları Allah’a ortak koşmak konumundaki insanlar bu katliamların katili durumunda hâsıldırlar.

Biz bizi yaratanın hükümlerine değil de bizim gibi yaratık olan diğer insanlığın dünya menfaati dünya çıkarı uğruna uydurdukları hükümleri kendimize rehber edinerek onlar ilah edinerek onlara kul köle olmak konumunda onlara itaat biat ederek kendimize ve diğer insanlığa neden zulmü reva görelim sonsuz olarak Allah’ın azabına uğrayalım.

Bizleri kendi uydurdukları kanunlardan sorumlu tutanlar cenabı hakkın kanunlarına karşı sorumsuz olduklarını nasıl bile bile kabul edebilirler ve bize kabul ettirebilirler. Allah, in kanunlarını kuranın hükmünü dünya yönetiminden yasaklayan kendi kanunlarını kurallarını egemen kılandan ve onlara uyandan daha zalim kim olabilir ki

Kuranda cenabı hak ilahlık davası güden ve onları Allah’a ortak koşan kavimleri asla bağışlamayacağını onların tüm amellerinin boşa çıkaracağını dünya dolusu altını Allah için fidye verseler asla kabul görmeyeceğini kurandaki ilgili ayetler vasıtasıyla  bizlere bildirmektedir. Dünyada varlığı sürdürülen çeşitli ve çelişkili din anlayışlarının dinler içi mezhep anlayışlarının varlık sebepleri Tevrat Zebur İncil ve kuranı mana olarak anlamamaktandır.

Kuran Rivayet üzerinden Tek ilahi din olarak birlik oluşturması şekil mabetlerinde asla mümkün değildir. Ancak bu konumdan çıkışın acık adresi Allah’ın yardım eli olan fetih düşüncesi kuran ve kuranın ayetten manaya akıl mantık üzerinden bilimsel ve evrensel kurallar çerçevesinde çelişkisiz gölgesiz doğru yorumunun tahakkukunda insanlığa sunulduğu el öncülüğündedir.

 Dünyada var olan din anlayışlarını, dinler içi mezhep anlayışlarını, kuranın mana olarak doğru yorumunun tahakkukunda, İslamin yeniden tazelenerek İslam birliğinin oluşabileceği tek adresi olan.

DOĞUŞ VE AYDINLIK PARTİSİNİN çatısı altında, tek ilahi din Allah’ın olarak İslamin çelişkisiz sunuluşunun sancağı altında toplanarak birlik oluşturarak, cenabı hakkın üstünlüğünde İslam hukuku ilahi adaleti dünyaya egemen kılmak üzerine ilahi bir görevi yerine getirmek hepimize elzem olarak tüm insanlığa verilmiş bir görev olarak Allah katından ahdedilmiştir.

Tövbe suresi ayet 111 Allah müminlerin mallarını canlarını cennet karşılığında satın almıştır. Fetih suresinde cenabı hak ey Muhammet biz seni fetihle müjdeledik böylece Allah senin geçmiş ve gelecek günahını bağışlar.

 İşte bizim Allah için mücadelemiz bu ayetlerin kapsamında olmakla beraber tüm kuranın hükümlerinin kapsamındadır. Bizimle bu gayeye binaen birlikte olmak adına tüm müminlere farzdır. İnsanlığın susuz çölde ilahi adalete susadığı zamanda, Kuranın manaya doğru yorumunun tahakkuk ederek sunuluşu İslam dininin yeniden tazelenerek insanlığı insan eliyle beraber Allah katından fikren uyarılması uyandırılması aydınlatılması konumudur.

Bu uyarıyı dikkate almanın almamanın bedelini müşrik olarak kalmak konumunda veya müminler olmak üzere ebediyen birlik olarak tüm insanlığa Allah katından kesin emirdir ki; Bu dünya kimsenin çiftliği değildir, Bu dünya sadece insanlığın Allah katından imtihan olunması üzerinedir olduğunu akli selim düşünerek akil edenler mutlak anlarlar anlamayacak seviyedeki insanlardan Allah hesap sormaz cenabı hak vermediği özelliği kimseden istemez sadece verdiğinin karşılığını ister.

Allah’ın yarattığı nesnelerle beraber hayat bulurken onun adaletini kabul görmeme yetkisini kimden alabiliriz ki ilahi adaleti kabul görmemek Allah’a noksanlık isnat anlamındadır haşa biz Allahtan iyi biliriz Allahtan üstünüz anlamına gelen bu dünyanın zülüm üzerine kurulu yönetim şeklini nasıl kabul edebiliriz ki.

 İnsanlık dini inancı şekiller üzerinden kabul ederek ilahi adaleti hükümden birçoğu kasten kabul etmemekte diğerleri de bir gurupta gafletten anlamamaktadır. Ey dünyayı yönetenler bulunduğunuz konum ilahlık davasıdır.

 Ey onlara itaat ederek biat eden insanlık şu an dünya yönetim anlayışını kabul ederek onları ilah edinerek Allah’a ortak koşmak konumunda bulunmaktayız derhal 1400 yıl evvelki gibi geri dönüp kuranın manasının doğru yorumuyla bir bütün haliyle Allah in hükümlerini kabul edelim. Aklımızı mantıklı kullanarak gafletten uyanalım aksinde bu sesleniş kuranın manasından Allah katından son sesleniş son uyarıdır.

Nasıl ki madde âleminde ayların yılların milimetrik bir hesabı varsa mana âlemin dede aynıdır her şey Allah katından madde ve mana olarak bir hesap şekli vardır ve hesap üzerine kanun olarak yaratmıştır olduğu Kuranda ilgili ayetler vasıtasıyla bizlere sunulmaktadır. Herkes iyi bilir ki cenabı hakkın gücü her şeye kadir olarak yeter ilahi adalet dünyaya egemen olmadan dünya son bulmaz ilahi adaletin egemen olmaması Allah’a noksanlık isnat olur ancak ilah adalet insan eliyle hükümran olacak Allah’a gönülden manadan Iman ederek mücadele edenler öncülüğünde.

 Her Hesabın sonunda doğru bir olduğuna göre kuranda bize doğru yolu tanımlayan bir rehber olduğuna göre Kuranın doğruluğu rivayet üzerinden sunuluşunda değil ayetten manaya akıl mantık üzerinden bilimsel evrensel kurallar çerçevesinde tahakkuk ederek sunuluşundadır.

 Gerçek adalet kuranın doğru yorumunun tahakkukunda devlet olarak cenabı hakkın bize emrettiği adalet İslam hukuku ilahi adalet hilafet makamı olarak tahakkuk ederek hüküm makamına dünyaya hükümran ve hükümdar olarak hükmederek sağduyunun getireceği huzuru saadeti sükûneti ilahi adaleti egemen kılmak üzerine Mücadelemiz kuranın manaya doğru yorumunun bizim fikrimizden tahakkuk edişi üzerine tüm insanlık adına paylaşmanın hepimize ilahı bir görev olduğunu anlamak için temiz kalpli aklıselim düşünmekten geçer.

Fakat anlamamak için ise sadece dünyalık düşünen manayı düşünmeyen düşünmek istemeyen aklıselim düşünmemekten kaynaklanır bizim fikrimiz bu yönde tahakkuk etmektedir buradan ötesi varsa her fikre saygı duyar katılıp katılmamak her bireyin kendi iradeyi kanaatindedir.

Düşüncelerim dünyada var olan din anlayışlarının ter yüzü olarak fikrimi akıl mantık üzerinden sunuyorum fikrime katılıp katılmamak her bireyin kendi kanaatidir ancak fikirlerim düşüncelerim hakkında katılmamak üzere fikrimde yanıldığımı düşünenler olursa fikrimde yanıldığımı akıl mantık üzerinden fikre fikirle cevap verilmesi gereklidir

Allah katından Yolumuz hak ve batıl üzerine kurulmuştur Allah’a itaat ederek ilahi kuralların hükümranlığını kabul edenler Allah’a kulluk ederler Allah’a isyan ederek ilahi kuralların hükümranlığını kabullenmeyerek insanı kuralları kabul edenler ise kula kulluk ederler.

Hangi yolu takip edersek sonucuna katlanırız cenabı hak hakkı hakkıyla bize fıtraten doğru yolu göstermeyi nasip eder inşallah. Allaha inanmak kuranın hükmünü yaşamaktır kuranın hükmünü yaşamak ve yaşatmak mücadelesi vermeyenler Allah’ın varlığına inanmakla beraber Allah sözüne itibar etmeyerek mana olarak inanmayanlardır.

Kâinatın yaratılışının bilgisi Allah katındadır ancak cenabı hak bizlere kuranda ilgili ayetlerin manasından sadece insanlık kapsamında diğer varlıklar hakkında değil insanlık altı bin yıllık bir imtihan suresine binaen yaratılmıştır Olduğu ilgili ayetlerin manasından bildirmektedir. Anlaşılan odur ki altı bin yıl evvel insanlık bu dünyada yok idi, altı bin yılın sonunda yine bu dünyadan yok olacak ilgili ayetler kuranda var olmakla beraber bizim kurana mana olarak anlayışımızda yazdığımız kitaplarda her mantığın anlayacağı dilden ilgili ayetlerin manasından izah edilerek sunulmuştur.

Dünyanın İslami yönetime geçişin arifesinde olduğunun kanıtı kuranın manaya doğru yorumunun tahakkuk ederek sunuluşudur kuranın batını manaya doğru yorumunun tahakkuku mana ilmi kaybı âlemi bilgileridir akıl mantık üzerinden sunulur. Kanaatim odur ki AK partisi dönemi dünya yönetiminin İslami yönetimine geçişinde cenabı hakkın Lütfü olarak doğuş ve aydınlık düşüncesinin öncü birliği olarak tahakkuk etmiştir.

Doğuş ve aydınlık partisinin hedefi gayesi hilafet devletini İstanbul üzerinden dünya İslam birliğini dünyanın diğer ülkelerinin katılımcıları önderliğinde kurmak dünyaya yeniden hak üzerine yönlendirerek kuranın manasının tahakkukundaki doğuş ve aydınlık düşüncesi önderliğinde yönetmek birleşmiş milletlerin hükmünü hükümsüz kılarak tanımamak.

 Bu bilgiye vakıf olarak Türkiye’nin Ankara’dan dünyanın İstanbul’dan yönetimini üslenmek cenabı hakkın üstünlük sıfatlarına onun adıl ve adalet sıfatları kuranın manasındaki hükümleri gereğinde olduğu gibi cenabı hak tüm insanlığa fikrimiz hakkında bilgi sahibi olarak kanaat oluşturmayı nasip eder inşallah. Bizim kuranın manaya dönük fikrimizi kabul görmemek kuranı hükmünü kabul görmemek anlamında olduğundan yüzde yüz kendi şahsim adına eminim. Aksini iddia eden izahatını fikir olarak kesinlikle yapamaz bu kadar iddialıyım.

  Düşünki bir insan ilkokul mezunu başkaca ilim tahsili yok buna mukabil akil mantık üzerinden fizik ve fikir kanunları çerçevesinde evrensel olarak kuranı manaya doğru yorumunun sunucusu konumuna nasıl gelebilir ilim Allahtan gelir okumak sebebidir madde olan rızıklar Allahtan gelir tarla sebebidir cenabı hakkın gücü sebepler ardında gizlidir cenabı hak dilediğini yaratacağı sebepler vasıtasıyla egemen kılar kimi sebeplerden olduğunu sanır müminler ise Allahtan olduğuna inanır. Şahsim adına bu mücadeleyi Allah adına Allah için ilahi görevi ahdederek ona teslimiyet inancıyla vermekteyiz. Önümüzde karşılaşacağımız engeller onun gözetiminde kudret elindedir o dilediği sebepler vasıtasıyla koruyacağından hiç şüphesiz yüzde yüz eminiz inancıyla beraberiz. İslam dinini hükümleri Allah’ın ilahi kanunları dünyaya egemen olacak arifesindeyiz. Bizim bu konumumuzu insanlar iyi anlasınlar da kendilerine sonsuz olarak zülüm etmesinler diğer insanlığında zulüm, e maruz kalmasının sebebi olmasınlar tavsiyem hakkın önüne kimse set olmayı düşünmesin cenabı hakkın sebepler vasıtasıyla setleri aşar olduğundan kimsenin şüphesi olmasın.

İnsanlar kendilerinin ne kadar bilgin olduğunu sanırsa sansınlar o bilginin onlara Allah katından var edildiğini bilmeleri gerekir.  Her şeyden önce insan her şeyi bilemez her insan bir şeyleri bilir en üst insanın bilemediğini en alt insanın bilebileceğini düşünmelisin örnek olarak okuyup yazması dahi olmayan bir insanın tüm insanlığın öğretmeni olarak Allah katında tayin olduğunun gerçeğinden bugünkü konumda kuranı insanlar mana olarak anlamaktan uzaklaşarak şek ve şüphe içerisinde kurup, kurup parça parça din adına çeşitli ve çelişkili dinler dinler içi çelişkili mezhepler,

 Mezhepler içinde çelişkili yorumlara guruplara bölünen insanlığın yeniden kuranın manaya doğru yorumunun tahakkuku yüzde yüz Allah vergisi olarak tahakkuk ederek sunuluşunu akıl mantık dilinden anlamak gerekir.Kuran bize görünen âlemi değil görünmeyen mana âlemini anlatır. Mana âlemi gayp âlemidir akıl mantık üzerinden sunulur akıl mantık üzerinden anlaşılır doğruyu kabul etmek doğruyu kabul edenleri doğru yola iletir doğrunun doğru olduğunu kabul etmeyenlerde kendini doğruluktan eder.

Sonuç kendi kendine eder kendisine uyanlara sebebiyet vererek onlarında doğruluktan olmasına vesile olur yanı dünyada insani para için kullanmak insan için parayı kullanmak para için insanı kullanan zihniyet insanlığın malından canından kanından namusundan para kazanmayı amaç edinir.

 Oysa insan için parayı kullanan zihniyet ilahi adaleti dünyaya egemen kılmayı amaç edinir bu iki zihniyetin hangisinin yanında durarak hangisine biat edersen o sıfata girersin.

 Yanı yoksulluktan kurtulmanın yolu insanı kullanarak yolsuzluk edenlerle birlikte olmamaktan geçer inşallah aklıselim düşünerek bizimle beraber bu düşüncenin yanında olmayı kabul edersiniz huzura iki cihanda kavuşuruz.

 Biz inancımızdaki düşüncelerimizi eğip bükmeden İslami tebliğ olarak kuranın manaya doğru yorumunu sunmaktayız. Bu yolda tüm madde ve mana olarak imkânlarını Allah için seferber eden bir şahsiyet olduğumu bizi takip eden tüm insanlar kanaatten bilir. Biz İslami düşünceyi kullanarak makam mertebe peşinden koşturan değil, ilahi adaleti cenabı hakkın hükmünü makama taşımak mücadelesi veren bir şahsiyetiz.

bunun için her şeyini feda eden bir öncüyle beraber olmak tüm inananlara aklını kullanarak Allah’ın rızasını ebedi kazanmak uğruna kendini feda eden müminlere düşer. Cenabı hak dini İslami maddi çıkar uğruna sermaye edenlerden az bir pahaya satanlardan bizi korusun. Bizi inşallah İslam dinini manada sermaye edinerek maddi sermayesini İslam dinin hükümranlığında kullananlardan edinmeyi o fıtratı kanaati bize nasıp eder inşallah İslam dini akıl mantık dinidir aklını kullanan temiz kalpli insanlara zorluk yoktur.

Fetih suresi ayet 23: Allah’ın öteden beri işleyip duran kanunu (budur). Allah’ın kanununda asla bir değişiklik bulamazsın.

Zariyat suresi ayet 49:  Her şeyden iki çift yarattık ki düşünüp anlayabilesiniz.

HUCURAT SURESİ AYET 4: Ey insanlar! Şüphe yok ki, biz sizi bir erkek ve bir dişiden yarattık ve birbirinizi tanımanız için sizi boylara ve kabilelere ayırdık. Allah katında en değerli olanınız, O’na karşı gelmekten en çok sakınanınızdır. Şüphesiz Allah hakkıyla bilendir, hakkıyla haberdar olandır.

Bu ve bunlar gibi kuranda zikredilen diğer ayetler ışığında her şeyden iki çift yarattık tüm canlılar erkekli dişili artılı eksili madde olarak mana olaraktan doğru yanlış hak batıl üzerine dünyada ve ahirette yanı manada her olgu çift olarak yaratılmıştır ve öteden beri ebediyete kadar kanun olarak yaratılmıştır. Olduğunun üzerinden Allah katından insanlığa doğru yolu tanımlamak üzerine resuller birbirinin ayni olarak insanlık tarihinin tamamında eşittir, olarak namaz, oruç, hac, kurban, tüm insanlık tarihi boyunca var olduğuna göre, dünyadaki yaşam alanındaki kalıntılara baktığımızda mabetler neden ayrı ayrı hepsi bir değil.

Cenabı hak bir olduğunu ayetler ışığında değişmez kanun olduğunu vurguluyor işte bunun nedenini anladığımızda gerçek İslam dinini anlamış olacağız.

Nedeni tevbe suresi ayet 107 ve 108 de ve benzer diğer ayetlerin anlamında olduğu gibi Allah’ın emirlerini manadan koparıp şekiller üzerine sembolize ederek namaz oruç hac kurban manadaki ehemmiyetinden uzaklaştırılmıştır. Manada İslam ilahi adaleti ilahi kuralları yaşamak ve yaşatmak üzerinedir. Kuranda cenabı hak bizlere madde âleminin verileriyle benzeterek mana âlemini hislendirerek bize anlatır kuranın maddeye yorumunda manadan kopukluk meydana gelince gerçek İslam dininden ayrılarak din adına uydurulmuş olguları din olarak anlamak konumunda kalmıştır işte kuranın manaya doğru yorumunun tahakkuku bu yanılgıdan bizi arındıracaktır.

Manada namaz ilahi emirlere itaat ederek Allah’a secde etmektir. Manada oruç ise yine ilahi emirlere itaat ederek yalan dememek haram yememek orucu tutmaktır. Manada kurban ise Allahtan gelen emirlere vahiye manasındaki anlamıyla beraber teslim olarak ilahi emirlere kendini feda ederek kendin adına kurban olmaktır.

Hac ise Allah’a ulaşmaktır kurana manasıyla beraber iman ederek Allah’ın emirlerine sıkı olarak sarılmak için kurana mana olarak gönülden inanarak Allah’a yükselmektir kelimeyi şahadet kuranı manasıyla beraber birebir şahadet ederek yaşamak ve yaşatmak için mücadele etmek mücadele edenlerle birlik olmak kuranın manaya doğru yorumunun tahakkukundaki elde birleşerek ilahi adaleti dünyaya egemen kılmak üzerinde olmak kelimeyi şahadet sadece ağızdan dökülen söz değildir. Tüm insanlığın aklıselim düşünerek bizi anlamasının temennisiyle Saygı ve sevgilerimizi arz ederiz. :

TÜRKİYE DÜNYANIN BAŞI VE BAŞKENTİ OLMA YOLUNDA KURANIN MANAYA DOĞRU YORUMUNUN YENİDEN TAHAKKUK ETTİĞİ ELDEKİ

 Düşüncenin doğuş ve aydınlığında aklını mantıklı kullanarak düşünenler için hakkı batıldan ayıran ayrıt eden Dünyada varlığı sürdürülen çelişkili din anlayışlarını dinler içi mezhep anlayışlarını kuranın manaya doğru yorumunun tahakkukunda tek ilahi din anlayışında bütünleştirecek Düşünceye mensup Hilafet düşüncesi yeniden fikren doğmuştur.

 Tüm insanlığın hilafet düşüncesinin hükmünde dünya barışının temini maksadıyla zülüm üzerine kurulu dünya karanlık zihniyet yönetim anlayışını sonlandırmak gayesini ilahi görevi ahdederek. Düşüncelerimizi kalp dilindeki inancımızı yüzde yüz açık sözlü İslami tebliğ olarak sunumunda, kuranın hükmü Allah, in üstünlüğüne uymak dünya yönetiminde uygulamak için tüm insanlık adına hepimize elzem olduğunu gereği üzerinden İslami tebliğ partisi olarak dünya yönetiminin Allah in üstünlüğündeki kuranın hükmüne bağlanması üzerine

KURDUĞUMUZ DOĞUŞ VE AYDINLIK PARTİSİNİN ÖNCÜLÜĞÜNDE birlik oluşturmak maksadıyla, Öncelikli Türkiye’de İl ve ilçelerde teşkilatlanması, tüm halkımızın katılım ve katkı sağlanması gereğinde, İslam hukuku ilahi adaleti dünyaya egemen kılmak amacındaki fikrimizi akıl mantık dilinden izah edeceğiz. Aklıselim düşünenler için anlamayan olmaz, Fakat anlamak istemeyenlerinde kendi kanaatidir.

HÜKÜMSÜZ İSLAM YOK HÜKMÜNDEDİR

 Kuranın şekli var mana olarak dünyada hükmü yok kuran manadan doğru yorumundan kuranı mana olarak anlamaktan insanlar uzaklaşarak çelişkiye düşünce bir arabanın motorunun veya diğer aksamlarının yıpranarak yürümez hale gelerek bir kenara itilerek park halinde tutulması konumu gibi, Şu an dünyada var olan din anlayışları hiçbiri İslam dininin temsilden uzaktırlar, İslam dini adına uydurulmuş din anlayışlarıdır.

İslam dininin hükmünde zülüm kesinlikle yoktur, zülüm dünyanın tamamında varsa ki her yerde var bunu İslam olarak tanımlamak Allah’a noksanlık isnat olur noksanlık Allah’ta değil Allah her şeyi hakkıyla bilendir. Noksanlık kuranı anlamayan din adına din uyduran din karşıtlarındadır onu anlamaktan uzak insanlıktadır hepimizdedir. Düşünki şekil mabetlerinde Allah’a ibadet ettiğini sanan insanlar cenabı hakkın bizim ibadetimize ihtiyacı yoktur.

 Fakat bizim cenabı hakkın ilahi adaletine onun hükmüne tüm insanlığın ihtiyacı vardır dünyada mağdur olarak hakları hukukları canları malları namusları zalimlerce talan edilen insanlığın kendilerinin kurtarılışına kurtuluşuna vesile olacak ilahi adaleti egemen kılacak bir insan topluluğuna ihtiyacı vardır. İşte ilahi adaleti dünyaya egemen kılmak üzere kuranın batını manaya doğru yorumunun tahakkuk ederek sunulduğu elde çalışmayan bir arabanın motorunun ve diğer aksamlarının yeniden sıfır kilometre haline dönüşümü benzerinde olduğu gibi düşüncenin sunuluşunun tahakkuk ettiği elde birlik oluşturmak üzerine Allah’a ibadet Allah’a itaat ederek dünyada fitneye mühlet vermemektir.

Fitne hakkı batıla katarak insanlığı yanıltarak aldatmaktadır ki İslam dinin hükümranlığını yeniden hüküm makamına getirme mücadelesinde birlik olarak vereceğimiz mücadelenin kendisi Allaha secde ederek İslam in, Allah’a itaatin ta kendisidir

 Dini ilahi kuralları sembolize ederek insanlığı İslam dininin hükümdarlığından uzaklaştıranlara uymayarak gafletten uyanalım. Bunun için kuranda tövbe suresi ayet 107 ve 108 inci ayetlerin mealindeki manası şekiller üzerinden kurulan mescitlerin şekiller üzerinden insanlığı yanıltarak aldatıcıdır. Manadan takva üzerine gerçeğinden ilahı adaleti yaşamak yaşatmak üzerine Allah’a ortak koşmadan ilahi hükümlere uymak uygulamaktır.

 Manada insanlık doğruluk sıfatlarında tek bir ümmet tek bir millet olabilirler. Ancak şekil mabetlerinde asla birlik olamaz insanlık tarihinde şekil mabetlerinin tümü insanlığı ilahı dinin hükümranlığında alıkoyarak insanları Allah’ın dini budur şekline toplulukları aldatarak yanıltarak peşlerine takmak üzerine tezgâhlanmıştır olduğu gerçeğindeki ilgili ayetten anlayalım.

 tevbe suresinde ayet 107 ve 108 ki ayetleri güzel akıl ederek düşünelim.            Bir de zararlı faaliyetlerde bulunmak, küfre yardım etmek, mü’minler arasına ayrılık sokmak için ve öteden beri Allah ve Resûlüne karşı savaşanlara üs olsun diye bir mescit yapanlar vardır. Bunlar, “Bizim iyilikten başka hiçbir kastımız yok” diye de mutlaka yemin ederler. Ama Allah şâhitlik eder ki bunlar mutlaka yalancıdırlar. Ebediyyen orada namaz kılma (ikâme etme). İlk günden takva üzerine tesis edilen (kurulan) mescit, orada namaz kılmak için elbette daha lâyıktır. Orada temizlenmeyi (kalbini temizlemeyi, arınmayı) seven adamlar vardır. Ve Allah, temizlenmiş (arınmış) olanları sever

İşte cenabı hakkın kuran vasıtasıyla tanımlaması aklını kullananlar için şekil mescitleri İnsanlığı yanıltarak işte Allah’ın emrettiği din budur şeklinde firavunlar dünya menfaatini ilke edinenlerin kurmuş oldukları bir tuzaktır. Gaye insanlığı kuranın hükümranlığından ilahi adaletin dünya yönetiminin Egemen lığının ilahı din olduğu inancından uzaklaştırmanın yolunu işte Allah’ın dini budur aldatmacası kuranı şekilden oku manadan beyhude kopuk bir anlayış.

Firavunlar zihniyetinin İnsanlığın dünya yönetimini kuranın hükmünü kabul görmeden kendilerince uydurdukları düşünceleri kanun olarak düzenlediği yönetim anlayışlarına itaat ederek onları Allah’a ortak koşmak şu anki dünya yönetim anlayışı bu şekildedir. Bu şekli kabul etmek onları Allah’a ortak koşmaktır Bu vesile şirke düşmektir.

Dünyada İslami temsilen siyasi mücadele veren toplulukların birlik oluşturacağı el kuranın batını manaya doğru yorumunun tahakkuk ederek sunulduğu eldeki doğuş ve aydınlık partisidir. Kuranın batını manaya doğru yorumunun tahakkuku cenabı hakkın müminlere mana olarak uzanan yardım elidir bu elde birlik olmak aklını mantık üzerinden yürüterek kullananlar için Allah’a manadan sarılmaktır.

Dünyanın tüm ülkelerinde sözde uygulanan insan düzmecesi sözde bir adalet vardır ancak o adaletler kimin adaletidir? Adalet doğrunun uygulanışıdır her hesabın sonunda doğru bir olduğuna göre kuranda bize doğru yolu tanımlayan rehber olduğuna göre kuranın doğruluğu rivayet üzerinden değil akıl mantık üzerinden ayetten manaya doğru yorumunun tahakkuk ettiği eldedir.

 İlahi Adaletin uygulandığı dünyada zülüm olmaz Gerçek adalet cenabı hakkın insanlara kuran vasıtasıyla kuranın manaya doğru yorumunun tahakkukunda sunulan adalet anlayışıdır. O anlayışta şu an dünyanın hiçbir ülkesinde uygulaması yoktur olduğu aklın gördüğü gerçektir

Kuranda tanımlanan sıfatlar tüm insanlık üzerine eşittir aynı anlamdadır. Kuranda tanımlanan tüm isimler sıfat ismidir kişilerin ismi değildir. Resuller ve firavunlar onlara verilen her olgu tüm insanlık üzerine eşittir olarak manada evrensel olarak insanlık tarihinin yaşam alanında batın olarak vardır.

 Kuran her misalden türlü türlü insanlığın manadaki konumunu sunar misallerden bir örnek olarak bizim verelim Nuh’un gemisi tüm insanlığın gemisidir kurana mana olarak iman edenler manadan Nuh’un gemisine binenlerdir. Kuranda adı gecen tüm resuller sıfat olarak insanlığın peygamberidir, bir resulün Allah katından tayın olunuşu tüm resullerle beraber aynı sıfatları mana olarak içermektedir.  Kuranda tanımlanan tüm olgular batın olarak mana olarak insanlığın fıtratındaki olgunun beraberindedir bir resulün tahakkuku tüm Resullerin Allah katından batın olarak mana olarak tahakkukudur sıfat olarak sunulur. Resul isimleri Allah katından kişi ismi değil sıfat ismidir. O isimler bir kişiye değil iman eden tüm kişilere verilen batını isimlerdir.

 İşte kuranı bu sıfatlar üzerinden yorumlayarak anlamak kuranı mana olarak anlamaktır. Dünyada İslam adına mücadele veren tüm insanlığın birlik oluşturacağı el kuranın manaya doğru yorumunun tahakkuk ettiği eldir, Bunu aklıselim düşünenler anlar. İnsanların özgürlükleri Allah katından tayın edildiği kadardır

Sinirsiz özgürlükler dünyaya zülüm getirir onları koruyan insan düzmece kanunları bir serserinin elindeki suç aletine benzer, güçlü gücü kadar haklı Olur ki şu an dünya yönetiminin konumu böyledir özgürlüklerin siniri olmalıdır o sınırı cenabı hak kuranda bize tanımlamıştır. Aksını düşünen Allahtan üstünüm anlamına gelir bizler kuranı anlamaktan aciz olarak özgürlüklere sinir tayın edemeyiz işte dünyanın hali ortada

Ancak Şuan ki dünya yönetim anlayışı keyfiyet üzerinden firavunlar zihniyetinin karanlık yanlış düşüncesinin ilahlık davası konumudur ki; Kuranda firavun kavmine ben ilahim dedi, bu sesleniş şekil üzerinden değil, insanlığın fıtratındaki manadan Anlam üzerinde ki Halini cenabı hakkın kuran vasıtasıyla bize bildirmesidir.

 Allah’ın emirlerine mana olarak inanan tüm insanlık cenabı hakkın üstünlüğüne kuranın manasındaki hükmüne uymak uygulamak zorundadır.

Fakat Allah, in üstünlüğünü kabul etmeyen firavunlar zihniyetinin mensupları şu an dünyanın yönetim anlayışında, Allah’a üstünlük taslaması anlamındaki toplumlara uyanlara, uymayarak onları ilah edinmemek, Allah’a eş tutarak biat ederek ortak koşmamak, Allah’a ortak koşanlarla beraber onların peşinden koşmamak için, kuranın manasının tahakkuk ettiği elde birlik olarak çıkış zemininde ittifak ederek, tüm insanlığı fikren uyarmak uyandırmak aydınlatmak mücadelesinde bulunmamız üzerinde İslami tebliğ olarak mücadele üzerinde olmalıyız.

Kuran bize tarihteki olayları değil manadaki olguları anlatan bir rehberdir kuran tarih kitabı değil batın kitabi mana kitabi bize manayı anlamı ifade eden bir rehberdir kuranın tarihe yorumu masal yaşanmamış olayların yaşanmış gibi algılanması maddenin manaya benzer verilişinde manaya doğru yorumunun misali insanlığa yaşam şekilden örnektir ve Tüm insanlık ayni anlam üzerinedir.

Kuran manadan insanlığın iki sıfat üzerinden hakkı ve batılı olan fıtratını anlatır İyi düşünelim ki cenabı hak kuranda dünya yönetiminin hükmün Allah’a ait olduğunu vurgular, sende kimin hükmünü kabul edersen onu ilah edindiğini bilesin. Allah, in hükmünü üstün kabul edersen Allah’a tabı olursun, Allah adına kuranla mutabık olmayan çelişen insani hükümleri üstün kabul ederek onlara biat itaat eder onları ilah edinirsin hüküm yaratan Allah’ındır.

Şu an dünya yönetiminde Cenabıhak kanunları kuralları hükümran kabul edilmeyerek firavun zihniyetli dünya yöneticileri kendi uydurdukları hükümleri yasalaştırarak Kanunlaştırarak dünya yönetimini şekillendirmektedirler gerçeği ortadadır Bu yönetim şeklinde cenabı hakkın haram dediklerine helal ruhsatı verilmektedir.

 Zinaya kadın pazarlayan mahallere içkiye faize buna benzer diğerlerine cenabı hakkı aşarak ruhsat veren kendilerini mana ve anlam olarak ilah sıfatına koyarak dünya yönetimini şekillendirmekte buna mukabil zulmü kabul görmek istemeyen insanlık üzerine katliam düzenlenmektedir ki;  İşte bu anlayışa mensup dünya yönetim liderlerine biat itaat ederek onları mana anlamında ilah edinerek Allah’a ortak koşmak konumunda olduğumuz aklın gördüğü gerçektir.

 Bu bilgiye istinaden Bu duruma seyirci kalarak bu firavunlar taraftarı olarak onları ilah edinen onlara itaat ederek onları Allah’a ortak koşmak konumundaki insanlar bu katliamların katili durumunda hâsıldırlar.

Biz bizi yaratanın hükümlerine değil de bizim gibi yaratık olan diğer insanlığın dünya menfaati dünya çıkarı uğruna uydurdukları hükümleri kendimize rehber edinerek onlar ilah edinerek onlara kul köle olmak konumunda onlara itaat biat ederek kendimize ve diğer insanlığa neden zulmü reva görelim sonsuz olarak Allah’ın azabına uğrayalım.

Bizleri kendi uydurdukları kanunlardan sorumlu tutanlar cenabı hakkın kanunlarına karşı sorumsuz olduklarını nasıl bile bile kabul edebilirler ve bize kabul ettirebilirler. Allah, in kanunlarını kuranın hükmünü dünya yönetiminden yasaklayan kendi kanunlarını kurallarını egemen kılandan ve onlara uyandan daha zalim kim olabilir ki

Kuranda cenabı hak ilahlık davası güden ve onları Allah’a ortak koşan kavimleri asla bağışlamayacağını onların tüm amellerinin boşa çıkaracağını dünya dolusu altını Allah için fidye verseler asla kabul görmeyeceğini kurandaki ilgili ayetler vasıtasıyla  bizlere bildirmektedir. Dünyada varlığı sürdürülen çeşitli ve çelişkili din anlayışlarının dinler içi mezhep anlayışlarının varlık sebepleri Tevrat Zebur İncil ve kuranı mana olarak anlamamaktandır.

Kuran Rivayet üzerinden Tek ilahi din olarak birlik oluşturması şekil mabetlerinde asla mümkün değildir. Ancak bu konumdan çıkışın acık adresi Allah’ın yardım eli olan fetih düşüncesi kuran ve kuranın ayetten manaya akıl mantık üzerinden bilimsel ve evrensel kurallar çerçevesinde çelişkisiz gölgesiz doğru yorumunun tahakkukunda insanlığa sunulduğu el öncülüğündedir.

 Dünyada var olan din anlayışlarını, dinler içi mezhep anlayışlarını, kuranın mana olarak doğru yorumunun tahakkukunda, İslamin yeniden tazelenerek İslam birliğinin oluşabileceği tek adresi olan.

DOĞUŞ VE AYDINLIK PARTİSİNİN çatısı altında, tek ilahi din Allah’ın olarak İslamin çelişkisiz sunuluşunun sancağı altında toplanarak birlik oluşturarak, cenabı hakkın üstünlüğünde İslam hukuku ilahi adaleti dünyaya egemen kılmak üzerine ilahi bir görevi yerine getirmek hepimize elzem olarak tüm insanlığa verilmiş bir görev olarak Allah katından ahdedilmiştir.

Tövbe suresi ayet 111 Allah müminlerin mallarını canlarını cennet karşılığında satın almıştır. Fetih suresinde cenabı hak ey Muhammet biz seni fetihle müjdeledik böylece Allah senin geçmiş ve gelecek günahını bağışlar.

 İşte bizim Allah için mücadelemiz bu ayetlerin kapsamında olmakla beraber tüm kuranın hükümlerinin kapsamındadır. Bizimle bu gayeye binaen birlikte olmak adına tüm müminlere farzdır. İnsanlığın susuz çölde ilahi adalete susadığı zamanda, Kuranın manaya doğru yorumunun tahakkuk ederek sunuluşu İslam dininin yeniden tazelenerek insanlığı insan eliyle beraber Allah katından fikren uyarılması uyandırılması aydınlatılması konumudur.

Bu uyarıyı dikkate almanın almamanın bedelini müşrik olarak kalmak konumunda veya müminler olmak üzere ebediyen birlik olarak tüm insanlığa Allah katından kesin emirdir ki; Bu dünya kimsenin çiftliği değildir, Bu dünya sadece insanlığın Allah katından imtihan olunması üzerinedir olduğunu akli selim düşünerek akil edenler mutlak anlarlar anlamayacak seviyedeki insanlardan Allah hesap sormaz cenabı hak vermediği özelliği kimseden istemez sadece verdiğinin karşılığını ister.

Allah’ın yarattığı nesnelerle beraber hayat bulurken onun adaletini kabul görmeme yetkisini kimden alabiliriz ki ilahi adaleti kabul görmemek Allah’a noksanlık isnat anlamındadır haşa biz Allahtan iyi biliriz Allahtan üstünüz anlamına gelen bu dünyanın zülüm üzerine kurulu yönetim şeklini nasıl kabul edebiliriz ki.

 İnsanlık dini inancı şekiller üzerinden kabul ederek ilahi adaleti hükümden birçoğu kasten kabul etmemekte diğerleri de bir gurupta gafletten anlamamaktadır. Ey dünyayı yönetenler bulunduğunuz konum ilahlık davasıdır.

 Ey onlara itaat ederek biat eden insanlık şu an dünya yönetim anlayışını kabul ederek onları ilah edinerek Allah’a ortak koşmak konumunda bulunmaktayız derhal 1400 yıl evvelki gibi geri dönüp kuranın manasının doğru yorumuyla bir bütün haliyle Allah in hükümlerini kabul edelim. Aklımızı mantıklı kullanarak gafletten uyanalım aksinde bu sesleniş kuranın manasından Allah katından son sesleniş son uyarıdır.

Nasıl ki madde âleminde ayların yılların milimetrik bir hesabı varsa mana âlemin dede aynıdır her şey Allah katından madde ve mana olarak bir hesap şekli vardır ve hesap üzerine kanun olarak yaratmıştır olduğu Kuranda ilgili ayetler vasıtasıyla bizlere sunulmaktadır. Herkes iyi bilir ki cenabı hakkın gücü her şeye kadir olarak yeter ilahi adalet dünyaya egemen olmadan dünya son bulmaz ilahi adaletin egemen olmaması Allah’a noksanlık isnat olur ancak ilah adalet insan eliyle hükümran olacak Allah’a gönülden manadan Iman ederek mücadele edenler öncülüğünde.

 Her Hesabın sonunda doğru bir olduğuna göre kuranda bize doğru yolu tanımlayan bir rehber olduğuna göre Kuranın doğruluğu rivayet üzerinden sunuluşunda değil ayetten manaya akıl mantık üzerinden bilimsel evrensel kurallar çerçevesinde tahakkuk ederek sunuluşundadır.

 Gerçek adalet kuranın doğru yorumunun tahakkukunda devlet olarak cenabı hakkın bize emrettiği adalet İslam hukuku ilahi adalet hilafet makamı olarak tahakkuk ederek hüküm makamına dünyaya hükümran ve hükümdar olarak hükmederek sağduyunun getireceği huzuru saadeti sükûneti ilahi adaleti egemen kılmak üzerine Mücadelemiz kuranın manaya doğru yorumunun bizim fikrimizden tahakkuk edişi üzerine tüm insanlık adına paylaşmanın hepimize ilahı bir görev olduğunu anlamak için temiz kalpli aklıselim düşünmekten geçer.

Fakat anlamamak için ise sadece dünyalık düşünen manayı düşünmeyen düşünmek istemeyen aklıselim düşünmemekten kaynaklanır bizim fikrimiz bu yönde tahakkuk etmektedir buradan ötesi varsa her fikre saygı duyar katılıp katılmamak her bireyin kendi iradeyi kanaatindedir.

Düşüncelerim dünyada var olan din anlayışlarının ter yüzü olarak fikrimi akıl mantık üzerinden sunuyorum fikrime katılıp katılmamak her bireyin kendi kanaatidir ancak fikirlerim düşüncelerim hakkında katılmamak üzere fikrimde yanıldığımı düşünenler olursa fikrimde yanıldığımı akıl mantık üzerinden fikre fikirle cevap verilmesi gereklidir

Allah katından Yolumuz hak ve batıl üzerine kurulmuştur Allah’a itaat ederek ilahi kuralların hükümranlığını kabul edenler Allah’a kulluk ederler Allah’a isyan ederek ilahi kuralların hükümranlığını kabullenmeyerek insanı kuralları kabul edenler ise kula kulluk ederler.

Hangi yolu takip edersek sonucuna katlanırız cenabı hak hakkı hakkıyla bize fıtraten doğru yolu göstermeyi nasip eder inşallah. Allaha inanmak kuranın hükmünü yaşamaktır kuranın hükmünü yaşamak ve yaşatmak mücadelesi vermeyenler Allah’ın varlığına inanmakla beraber Allah sözüne itibar etmeyerek mana olarak inanmayanlardır.

Kâinatın yaratılışının bilgisi Allah katındadır ancak cenabı hak bizlere kuranda ilgili ayetlerin manasından sadece insanlık kapsamında diğer varlıklar hakkında değil insanlık altı bin yıllık bir imtihan suresine binaen yaratılmıştır Olduğu ilgili ayetlerin manasından bildirmektedir. Anlaşılan odur ki altı bin yıl evvel insanlık bu dünyada yok idi, altı bin yılın sonunda yine bu dünyadan yok olacak ilgili ayetler kuranda var olmakla beraber bizim kurana mana olarak anlayışımızda yazdığımız kitaplarda her mantığın anlayacağı dilden ilgili ayetlerin manasından izah edilerek sunulmuştur.

Dünyanın İslami yönetime geçişin arifesinde olduğunun kanıtı kuranın manaya doğru yorumunun tahakkuk ederek sunuluşudur kuranın batını manaya doğru yorumunun tahakkuku mana ilmi kaybı âlemi bilgileridir akıl mantık üzerinden sunulur. Kanaatim odur ki AK partisi dönemi dünya yönetiminin İslami yönetimine geçişinde cenabı hakkın Lütfü olarak doğuş ve aydınlık düşüncesinin öncü birliği olarak tahakkuk etmiştir.

Doğuş ve aydınlık partisinin hedefi gayesi hilafet devletini İstanbul üzerinden dünya İslam birliğini dünyanın diğer ülkelerinin katılımcıları önderliğinde kurmak dünyaya yeniden hak üzerine yönlendirerek kuranın manasının tahakkukundaki doğuş ve aydınlık düşüncesi önderliğinde yönetmek birleşmiş milletlerin hükmünü hükümsüz kılarak tanımamak.

 Bu bilgiye vakıf olarak Türkiye’nin Ankara’dan dünyanın İstanbul’dan yönetimini üslenmek cenabı hakkın üstünlük sıfatlarına onun adıl ve adalet sıfatları kuranın manasındaki hükümleri gereğinde olduğu gibi cenabı hak tüm insanlığa fikrimiz hakkında bilgi sahibi olarak kanaat oluşturmayı nasip eder inşallah. Bizim kuranın manaya dönük fikrimizi kabul görmemek kuranı hükmünü kabul görmemek anlamında olduğundan yüzde yüz kendi şahsim adına eminim. Aksini iddia eden izahatını fikir olarak kesinlikle yapamaz bu kadar iddialıyım.

  Düşünki bir insan ilkokul mezunu başkaca ilim tahsili yok buna mukabil akil mantık üzerinden fizik ve fikir kanunları çerçevesinde evrensel olarak kuranı manaya doğru yorumunun sunucusu konumuna nasıl gelebilir ilim Allahtan gelir okumak sebebidir madde olan rızıklar Allahtan gelir tarla sebebidir cenabı hakkın gücü sebepler ardında gizlidir cenabı hak dilediğini yaratacağı sebepler vasıtasıyla egemen kılar kimi sebeplerden olduğunu sanır müminler ise Allahtan olduğuna inanır. Şahsim adına bu mücadeleyi Allah adına Allah için ilahi görevi ahdederek ona teslimiyet inancıyla vermekteyiz. Önümüzde karşılaşacağımız engeller onun gözetiminde kudret elindedir o dilediği sebepler vasıtasıyla koruyacağından hiç şüphesiz yüzde yüz eminiz inancıyla beraberiz. İslam dinini hükümleri Allah’ın ilahi kanunları dünyaya egemen olacak arifesindeyiz. Bizim bu konumumuzu insanlar iyi anlasınlar da kendilerine sonsuz olarak zülüm etmesinler diğer insanlığında zulüm, e maruz kalmasının sebebi olmasınlar tavsiyem hakkın önüne kimse set olmayı düşünmesin cenabı hakkın sebepler vasıtasıyla setleri aşar olduğundan kimsenin şüphesi olmasın.

İnsanlar kendilerinin ne kadar bilgin olduğunu sanırsa sansınlar o bilginin onlara Allah katından var edildiğini bilmeleri gerekir.  Her şeyden önce insan her şeyi bilemez her insan bir şeyleri bilir en üst insanın bilemediğini en alt insanın bilebileceğini düşünmelisin örnek olarak okuyup yazması dahi olmayan bir insanın tüm insanlığın öğretmeni olarak Allah katında tayin olduğunun gerçeğinden bugünkü konumda kuranı insanlar mana olarak anlamaktan uzaklaşarak şek ve şüphe içerisinde kurup, kurup parça parça din adına çeşitli ve çelişkili dinler dinler içi çelişkili mezhepler,

 Mezhepler içinde çelişkili yorumlara guruplara bölünen insanlığın yeniden kuranın manaya doğru yorumunun tahakkuku yüzde yüz Allah vergisi olarak tahakkuk ederek sunuluşunu akıl mantık dilinden anlamak gerekir.Kuran bize görünen âlemi değil görünmeyen mana âlemini anlatır. Mana âlemi gayp âlemidir akıl mantık üzerinden sunulur akıl mantık üzerinden anlaşılır doğruyu kabul etmek doğruyu kabul edenleri doğru yola iletir doğrunun doğru olduğunu kabul etmeyenlerde kendini doğruluktan eder.

Sonuç kendi kendine eder kendisine uyanlara sebebiyet vererek onlarında doğruluktan olmasına vesile olur yanı dünyada insani para için kullanmak insan için parayı kullanmak para için insanı kullanan zihniyet insanlığın malından canından kanından namusundan para kazanmayı amaç edinir.

 Oysa insan için parayı kullanan zihniyet ilahi adaleti dünyaya egemen kılmayı amaç edinir bu iki zihniyetin hangisinin yanında durarak hangisine biat edersen o sıfata girersin.

 Yanı yoksulluktan kurtulmanın yolu insanı kullanarak yolsuzluk edenlerle birlikte olmamaktan geçer inşallah aklıselim düşünerek bizimle beraber bu düşüncenin yanında olmayı kabul edersiniz huzura iki cihanda kavuşuruz.

 Biz inancımızdaki düşüncelerimizi eğip bükmeden İslami tebliğ olarak kuranın manaya doğru yorumunu sunmaktayız. Bu yolda tüm madde ve mana olarak imkânlarını Allah için seferber eden bir şahsiyet olduğumu bizi takip eden tüm insanlar kanaatten bilir. Biz İslami düşünceyi kullanarak makam mertebe peşinden koşturan değil, ilahi adaleti cenabı hakkın hükmünü makama taşımak mücadelesi veren bir şahsiyetiz.

bunun için her şeyini feda eden bir öncüyle beraber olmak tüm inananlara aklını kullanarak Allah’ın rızasını ebedi kazanmak uğruna kendini feda eden müminlere düşer. Cenabı hak dini İslami maddi çıkar uğruna sermaye edenlerden az bir pahaya satanlardan bizi korusun. Bizi inşallah İslam dinini manada sermaye edinerek maddi sermayesini İslam dinin hükümranlığında kullananlardan edinmeyi o fıtratı kanaati bize nasıp eder inşallah İslam dini akıl mantık dinidir aklını kullanan temiz kalpli insanlara zorluk yoktur.

Fetih suresi ayet 23: Allah’ın öteden beri işleyip duran kanunu (budur). Allah’ın kanununda asla bir değişiklik bulamazsın.

Zariyat suresi ayet 49:  Her şeyden iki çift yarattık ki düşünüp anlayabilesiniz.

HUCURAT SURESİ AYET 4: Ey insanlar! Şüphe yok ki, biz sizi bir erkek ve bir dişiden yarattık ve birbirinizi tanımanız için sizi boylara ve kabilelere ayırdık. Allah katında en değerli olanınız, O’na karşı gelmekten en çok sakınanınızdır. Şüphesiz Allah hakkıyla bilendir, hakkıyla haberdar olandır.

Bu ve bunlar gibi kuranda zikredilen diğer ayetler ışığında her şeyden iki çift yarattık tüm canlılar erkekli dişili artılı eksili madde olarak mana olaraktan doğru yanlış hak batıl üzerine dünyada ve ahirette yanı manada her olgu çift olarak yaratılmıştır ve öteden beri ebediyete kadar kanun olarak yaratılmıştır. Olduğunun üzerinden Allah katından insanlığa doğru yolu tanımlamak üzerine resuller birbirinin ayni olarak insanlık tarihinin tamamında eşittir, olarak namaz, oruç, hac, kurban, tüm insanlık tarihi boyunca var olduğuna göre, dünyadaki yaşam alanındaki kalıntılara baktığımızda mabetler neden ayrı ayrı hepsi bir değil.

Cenabı hak bir olduğunu ayetler ışığında değişmez kanun olduğunu vurguluyor işte bunun nedenini anladığımızda gerçek İslam dinini anlamış olacağız.

Nedeni tevbe suresi ayet 107 ve 108 de ve benzer diğer ayetlerin anlamında olduğu gibi Allah’ın emirlerini manadan koparıp şekiller üzerine sembolize ederek namaz oruç hac kurban manadaki ehemmiyetinden uzaklaştırılmıştır. Manada İslam ilahi adaleti ilahi kuralları yaşamak ve yaşatmak üzerinedir. Kuranda cenabı hak bizlere madde âleminin verileriyle benzeterek mana âlemini hislendirerek bize anlatır kuranın maddeye yorumunda manadan kopukluk meydana gelince gerçek İslam dininden ayrılarak din adına uydurulmuş olguları din olarak anlamak konumunda kalmıştır işte kuranın manaya doğru yorumunun tahakkuku bu yanılgıdan bizi arındıracaktır.

Manada namaz ilahi emirlere itaat ederek Allah’a secde etmektir. Manada oruç ise yine ilahi emirlere itaat ederek yalan dememek haram yememek orucu tutmaktır. Manada kurban ise Allahtan gelen emirlere vahiye manasındaki anlamıyla beraber teslim olarak ilahi emirlere kendini feda ederek kendin adına kurban olmaktır.

Hac ise Allah’a ulaşmaktır kurana manasıyla beraber iman ederek Allah’ın emirlerine sıkı olarak sarılmak için kurana mana olarak gönülden inanarak Allah’a yükselmektir kelimeyi şahadet kuranı manasıyla beraber birebir şahadet ederek yaşamak ve yaşatmak için mücadele etmek mücadele edenlerle birlik olmak kuranın manaya doğru yorumunun tahakkukundaki elde birleşerek ilahi adaleti dünyaya egemen kılmak üzerinde olmak kelimeyi şahadet sadece ağızdan dökülen söz değildir. Tüm insanlığın aklıselim düşünerek bizi anlamasının temennisiyle Saygı ve sevgilerimizi arz ederiz.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*